Zwroty i reklamacje

Robimy wszystko, aby nasze produkty spełniły Twoje oczekiwania. Jednak jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolony, lub zmieniłeś zdanie co do zakupów - postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz dowodem zakupu. Plik formularza zwrotu możesz pobrać i wydrukować z tego pliku: formularz zwrotu.

CHIKIONE PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kalwaryjska 27/1
30-504 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanymi produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Składanie reklamacji

  1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Plik formularza możesz pobrać i wydrukować z tego pliku: formularz reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 
  2. Reklamowany produkt odeślij wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu sprzedaży na adres:
    CHIKIONE PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Kalwaryjska 27/1
    30-504 Kraków
  3. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i skontaktujemy się z Tobą mailowo bądź telefonicznie.

 

Bestsellery
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl